HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 hi2...

Go down 
AuthorMessage
Mew

avatar

Posts : 14
Join date : 2010-07-26

PostSubject: hi2...   Sat Jul 31, 2010 1:26 pm

Hi2 all... im newbie in this guild to...
my nick is Mew(v2)
nice to meet u guyz and girls...
thx to slide to invite me...
im pro player Razz
Back to top Go down
View user profile
Yon

avatar

Posts : 84
Join date : 2010-07-19
Age : 27
Location : U.A.E , Dubai / Manila PhiL.

PostSubject: Re: hi2...   Sat Jul 31, 2010 1:30 pm

welcome to the guild bro hope u enjoy the woeing with us
Back to top Go down
View user profile http://www.hexysforce.co.nr
PsychO
Admin
avatar

Posts : 151
Join date : 2010-07-12
Age : 27
Location : Sinaloa Mexico ☼

PostSubject: Re: hi2...   Sat Jul 31, 2010 7:44 pm

A NEW MEMBER!!
Back to top Go down
View user profile http://arkunis-guild.ultimaterpg.org
Mew

avatar

Posts : 14
Join date : 2010-07-26

PostSubject: Re: hi2...   Sat Jul 31, 2010 9:55 pm

PsychO wrote:
A NEW MEMBER!!

LOL affraid affraid
WTF this pic... hahahaha....
Back to top Go down
View user profile
Dark

avatar

Posts : 159
Join date : 2010-07-13
Age : 28
Location : Mexico DF

PostSubject: Re: hi2...   Sat Jul 31, 2010 11:53 pm

Welcome saya and WTF Psycho where u get those pictures Surprised
Back to top Go down
View user profile
PsychO
Admin
avatar

Posts : 151
Join date : 2010-07-12
Age : 27
Location : Sinaloa Mexico ☼

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 1:53 am

Dark wrote:
Welcome saya and WTF Psycho where u get those pictures Surprised
Around the webs xD
Back to top Go down
View user profile http://arkunis-guild.ultimaterpg.org
Kairu



Posts : 105
Join date : 2010-07-13
Age : 27

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 3:55 am

ahahahah Funny pic.. welcom saya u snob player..
Back to top Go down
View user profile
seraphin

avatar

Posts : 112
Join date : 2010-07-15
Age : 28
Location : Italy

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 5:05 am

omg another snob? nah he is good Razz welcome Very Happy (a bit late sry xD)
Back to top Go down
View user profile
Slide
Admin
avatar

Posts : 209
Join date : 2010-07-13
Age : 26
Location : Rome/Italy

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 5:23 pm

welcome in guild bro

@psycho = lol nice pics bro
Back to top Go down
View user profile
Agan Kaskuser

avatar

Posts : 30
Join date : 2010-07-26
Age : 29
Location : Indonesia

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 5:44 pm

Slide wrote:
welcome in guild bro

@psycho = lol nice pics bro

This A nice Pict

open please:
 


dont mad
just kidding
Back to top Go down
View user profile
PsychO
Admin
avatar

Posts : 151
Join date : 2010-07-12
Age : 27
Location : Sinaloa Mexico ☼

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 8:28 pm

We have a gay member Very Happy! Guess Who >.>
Back to top Go down
View user profile http://arkunis-guild.ultimaterpg.org
seraphin

avatar

Posts : 112
Join date : 2010-07-15
Age : 28
Location : Italy

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 9:22 pm

can u stop post pics with slide in pls???

thx.
Back to top Go down
View user profile
Dark

avatar

Posts : 159
Join date : 2010-07-13
Age : 28
Location : Mexico DF

PostSubject: Re: hi2...   Sun Aug 01, 2010 9:44 pm

O.O where u got davide's private photos? they huts my eyes ¬¬ so dont post them os gay for me
Back to top Go down
View user profile
Slide
Admin
avatar

Posts : 209
Join date : 2010-07-13
Age : 26
Location : Rome/Italy

PostSubject: Re: hi2...   Mon Aug 02, 2010 4:59 am

seraphin wrote:
can u stop post pics with slide in pls???

thx.
lol u are that!! ahaha
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: hi2...   

Back to top Go down
 
hi2...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Arkunis :: Hello's & GoodBye's!-
Jump to: